Koppel zoekt koppel

samenzijn83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-07-2019 16:57

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door samenzijn83 » 23-10-2019 14:11

Dannel schreef:
17-10-2019 18:08
Zaterdag zoeken we is langs te gaan.
Rond 19u. Hopelijk is of komt er een leuk koppeltje.
Helaas is onze ervaring in de avonden niet positief. Het is dan drukker, wat ook wel begrijpelijk is, maar dus meer mannen. Sommige 'blokkeren' een beetje de gangpaden, wat wij erg onrespectvol vinden. Overdag ervaren wij het wel positief, schoon en relax. De kans dat er koppels overdag zijn, is weer kleiner. Als iedereen er nu eens naartoe gaat, om hetgeen te gaan doen, waarvoor het is bedoeld, dan zou het een stuk aangenamer zijn. En ja, de entree is laag, een bordeel is veel duurder, vandaar dit soort gedrag, we snappen het wel, wij mensen zijn kuddedieren en apen graag na, haha. Iemand morgen middag zin?

maastrichtenaar
Berichten: 12
Lid geworden op: 08-03-2019 01:06

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door maastrichtenaar » 04-10-2020 17:41

Geil koppeltje zijn jullie zo te horen, misschien komen we elkaar daar nog eens tegen !!

Geile groetjes uit Maastricht.
Geile biseksuele, 55 jarige, jeugdig uitziende, slanke, sportieve, geheel geschoren man, zoekt spannende seksdate met vrouw, koppel m/v of man.


nickerlies69
Berichten: 7
Lid geworden op: 04-08-2018 09:16

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door nickerlies69 » 30-06-2022 12:07

Wat een positief bericht.
Het is niet juist om direct een slappe piemel op te dringen.
Ik BI man heb altijd rustig afgewacht en heb nog iedere keer van de koppels een positieve reactie gekregen om mee te doen. Het beffen en pijpen tegelijk werd me altijd heerlijk in dank afgenomen.
Waarbij ik de afsluiter mocht doen door teder diep en zacht te neuken.
Verschillende koppels ben ik nog vaker tegen gekomen en zij vonden het fijn om weer mee te doen.
Ben Bi man, voor alles in en altijd zin.
Genot en tederheid staat bij mij op de eerste plaats

Plaats reactie