Koppel zoekt koppel

samenzijn83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-07-2019 16:57

Koppel zoekt koppel

Bericht door samenzijn83 » 14-10-2019 14:03

Wij zijn onlangs geweest. Kwa accommodatie ziet het er prima uit, ook in de ochtend nog heel erg schoon, echt een meevaller. Wat was een tegenvaller: de mannen die iedereen staan op te wachten, kom op jongens, geef wat respect aan de ander, daar komen jullie het verste mee. Niet meteen achter koppels gaan aanrennen en je slappe piemel door een gloryhole stoppen, pffffff, wat een afknapper. Zo scoren jullie echt niet, heb wat fatsoen, dat lukt het wellicht een keer verder te geraken met een koppel. Buiten dat gezegd te hebben, deze week zijn we van plan om te gaan, in de ochtend of middag weliswaar. Hebben meerder koppels deze ambitie? Ook nette verzorgde bi-mannen zijn welkom, en dan niet de mannen die hun slappe piemels door het gat proppen, in de hoop verwent te worden, mooi niet dus, gedraag jullie!! We zijn benieuwd. XXX

Ccd
Berichten: 10
Lid geworden op: 18-05-2019 21:56

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door Ccd » 14-10-2019 17:20

Mooi geantwoord !
Wij kunnen helaas niet in de Vm of vroege NM . Er lopen soms te veel mannen rond en dan zie je net alsof je in een kippenstal bent dat de hanen achter je aan lopen.
Laat maar weten als jullie eens een avond willen gaan . Wij zijn meestal in de laatste gang grote kamer te vinden daar heb je nog weinig last

ronasoft
Berichten: 23
Lid geworden op: 08-08-2019 10:31

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door ronasoft » 14-10-2019 20:16

Inderdaad goed verwoord. Heb 2x het geluk gehad om met een koppel mee te doen. Was een fijne ervaring, ook met de biman. Iedereen is lekker verwend. Bij binnenkomst van koppel liepen inderdaad alle mannen er achteraan. Ik ben voorin gewoon op bank blijven zitten totdat de vrouw een rondje ging maken en naast me kwam zitten. Na een kort gesprek werd ik meegevraagd naar afsluitbare cabine met bank en hebben elkaar lekker verwend. Dus mannen, het kan lukken maar inderdaad met respect en natuurlijk hygiëne. Hoop binnenkort weer eens zo'n ervaring te hebben.
Leuke vent, 52j, 186, 96, 16x4, hygiënisch en discreet voor lekkere kontakten met stellen en bimannen.

samenzijn83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-07-2019 16:57

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door samenzijn83 » 15-10-2019 09:32

Wij zijn dus niet de enige die het zo hebben ervaren. Ook het feit dat we ondanks de drukte totaal geen actie gezien hebben van anderen. Veel mannen aanwezig die niets met elkaar doen, maar tv staan te kijken en de gangpaden een beetje blokkeren. Als je voorbij moet, hijgen ze onderhand in je nek, alsof je een prooi bent. Mooi niet dus, dat laat ik als man nooit gebeuren ;) . Verder staan we voor veel open. Bij respect mag er gekeken worden, als die stijf is, mag die door een gloryhole, en als het echt geil wordt, mogen alle remmen los... maar bij voorkeur een koppel.... mannen alleen mogen kijken en hun eigen ding doen, ook geil! Een koppel bi-mannen is ook geen probleem, die mogen ook mee een hokje in. Niet voor pr, maar voor te kijken.

samenzijn83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-07-2019 16:57

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door samenzijn83 » 15-10-2019 09:37

Ccd schreef:
14-10-2019 17:20
Mooi geantwoord !
Wij kunnen helaas niet in de Vm of vroege NM . Er lopen soms te veel mannen rond en dan zie je net alsof je in een kippenstal bent dat de hanen achter je aan lopen.
Laat maar weten als jullie eens een avond willen gaan . Wij zijn meestal in de laatste gang grote kamer te vinden daar heb je nog weinig last
We willen wel eens aankondigen als we gaan, maar zie het niet als een date. We lezen hier genoeg dat koppels afspreken, en dan blijkt dat achteraf niet zo te zijn, omdat 1 van de partijen niet komt. Het is dus meer een mededeling dat we er naartoe gaan, zonder verdere 'verplichting'. Zou mooi zijn dat je elkaar treft daar, altijd meegenomen. Houden jullie op de hoogte!!

Wolf
Berichten: 13
Lid geworden op: 27-09-2019 18:12

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door Wolf » 15-10-2019 12:30

Is inderdaad spijtig hoe sommige mannen daar doen tegenover andere gasten en koppels. Ben er nog maar paar keer geweest. 2 maal koppel mogen bekijken langs gloryhol. En beetje mogen voelen. Sta wel voor meer open. Zou fijn zijn om eens mee naar binnen te mogen met een leuk koppel. Ben geen opdringerig geval. Als ze je leuk vinden zullen ze dat wel laten merken.

samenzijn83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-07-2019 16:57

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door samenzijn83 » 15-10-2019 14:08

Wolf schreef:
15-10-2019 12:30
Is inderdaad spijtig hoe sommige mannen daar doen tegenover andere gasten en koppels. Ben er nog maar paar keer geweest. 2 maal koppel mogen bekijken langs gloryhol. En beetje mogen voelen. Sta wel voor meer open. Zou fijn zijn om eens mee naar binnen te mogen met een leuk koppel. Ben geen opdringerig geval. Als ze je leuk vinden zullen ze dat wel laten merken.
Dat kijken naar ons via de holes zou een begin kunnen zijn. Vervolgens zal voelen heerlijk zijn, dan je pik door een gloryhole, en dan maar wachten op een uitnodiging om naar binnen te mogen. Goed idee hoor :D Opdringerige mannen straffen wij meteen af, geloof het maar.

Wolf
Berichten: 13
Lid geworden op: 27-09-2019 18:12

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door Wolf » 15-10-2019 15:33

Dit is ook de reden dat ik daar kom. Voor een vrouw alleen of koppels. Doe Niks met mannen die daar komen voor mannen. Maar vrouwen alleen heb ik nog niet gezien. Nu na een paar keer daar te zijn geweest weet ik ook waarom er geen vrouw alleen komt. Als je ziet hoe sommige mannen daar doen als er een koppel binnen komt dan zou ik als vrouw alleen al bang krijgen. Dus als het met een leuk koppel zou lukken zou mooi zijn. Ik heb zondag het geluk gehad om een mooi koppel via gloryhol bezig te zien te hebben. Mogt ook wat voelen. Was een mooie eerste ervaring. Hoop op meer👍

samenzijn83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-07-2019 16:57

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door samenzijn83 » 16-10-2019 13:01

We hebben het forum nog eens goed gelezen, in alle categorieën. Spijtig te zien dat in ALLE categorieën veel singel mannen reageren. Koppel zoekt koppel houd in, dat men opzoek is naar een koppel. En dit echt bij alle categorieën. Helaas word het forum daardoor een zooitje, en een bijna onmogelijke taak voor de beheerders, dit te monitoren. Jammer dat het verpest wordt door mannen die toch denken te scoren op deze manier, respectloos. Wij hebben dus besloten never nooit aan te kondigen dat wij er naartoe gaan, de kans dat een man zich voordoet als koppel, is erg groot hier. Houd niet in dat we niet gaan, want dat doen we lekker wel. Koppels mogen middels privé bericht contact met ons opnemen. En voor de mannen die zich gedragen, wie weet tot snel, bij uitnodiging mag je kijken en je eigen afrukken, en/of wordt je afgerukt en gepijpt door een gloryhole. Wie weet, tot snel!! XXX

Dannel
Berichten: 6
Lid geworden op: 14-08-2019 17:24

Re: Koppel zoekt koppel

Bericht door Dannel » 17-10-2019 18:08

Zaterdag zoeken we is langs te gaan.
Rond 19u. Hopelijk is of komt er een leuk koppeltje.

Plaats reactie